Η προσδοκία του ταξιδιού

Θα προσπαθήσουμε να ταξιδέψουμε στο κυανού της τέχνης και του πολιτισμού, όπου εκείνο που βαραίνει περισσότερο στις εκτιμήσεις μας είναι ακριβώς η έλλειψη βαρύτητας. Θα προσπαθήσουμε να επικοινωνούμε με το τηλεγραφείο των σκέψεων, με γλώσσα που περνάει από το τρυπητό που αφήνει απ΄έξω τα απόφλουδα...Με την ελπίδα να υπάρξουν ρινίσματα χρόνου που θα ψιθυρίσουμε: Λίγο θέλω ακόμη για ν΄αποσπαστώ από το έδαφος και να παίξω με τις πατούσες μου μιαν άλλου είδους κιθάρα...

Η εντοπισμένη εδώ προσδοκία είναι η αλληλεπίδραση μας με επίγνωση της αδυναμίας, με φορείς αλληλεπίδρασης, αναγκαίους κατά τη Φυσική, σκέψεις, εικόνες, ήχους που προσφέρουν Αυτοί που μας δείχνουν πόσο λανθασμένα, ίσως, συλλάβαμε την δωρεά της ζωής. Έρανος σκέψεων, λοιπόν, ήχων που παράγουν εικόνες που δεν τις βλέπουν τα μάτια, εικόνων που παράγουν ήχους που δεν τους ακούν τα αυτιά, και μοιρασιά της συγκομιδής. Με τιμή στην ατίμητη τιμή αυτών των διαλεχτών της τέχνης και του πολιτισμού που απλόχερα τα προσφέρουν...

Ας ζήσουμε τουλάχιστον την προσδοκία του ταξιδιού, που είναι πιο σημαντική από την πραγματοποίησή του. . .


Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Γεώργιος Παπανικολάου




Σαν χθες πριν από 49 χρόνια πέθανε ο ευεργέτης των γυναικών, ο Γεώργιος Παπανικολάου.
Το Pap test, που σήμερα θεωρείται ρουτίνα, ανιχνεύει σε πρώιμο στάδιο τον καρκίνο του τραχήλου της μήτρας, τη δεύτερη συχνότερη κακοήθη νόσο των γυναικών μετά τον καρκίνο του μαστού.

«Το ιδανικό μου δεν είναι να πλουτίσω, ούτε να ζήσω ευτυχής, αλλά να εργασθώ, να δράσω, να δημιουργήσω».
Γ. Παπανικολάου

Το ιδανικό μου δεν είναι  να ζήσω ευτυχής...Για να ζήσουν και ευτυχήσουν οι άλλοι!
Πηγαίνουμε μπροστά με τις εξαιρέσεις...Κυρίως στη χώρα μας...

Να ρωτήσω
Μετά πενήντα, εκατό χρόνια, θα ήθελα
να μου δινόταν το προνόμιο να βγάλω μέσα από ένα
παράθυρο το κεφάλι μου, να ρωτήσω,
με μια διακριτικότητα αέρινη, να μου ειπούν
αν χρειάστηκε στο μεταξύ η αγάπη μου στον κόσμο.
Νικηφόρος Βρεττάκος


Με την ευκαιρία αυτή. Kαρκινοπαθής εκφράζει την απορία στο ΒΗΜΑ: Γιατί αναφέρεται ο καρκίνος σαν «επάρατος» νόσος; Μας θεωρείτε «καταραμένους»; Επιληπτική μας ρωτά: Γιατί με κάνετε να αισθάνομαι σαν «επιλήψιμη». Κάτι έχουμε παραγνωρίσει...Έχει πολλά μέτρα ο πολιτισμός...




Από: @ντώνυμος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου