Ως προς την ευθύνη της πολιτείας, θα ήθελα να προσθέσω και μια άλλη διάσταση, η οποία πηγάζει από την ιδιότητα μου. Ως ακαδημαϊκός σε ένα ιδιαίτερα παρεξηγημένο επιστημονικό πεδίο, αυτό του μάρκετινγκ, θεωρώ ότι η υιοθέτηση κάποιων βασικών αρχών του θα μπορούσε να έχει πολύ θετικές συνέπειες. Μολονότι πολλοί ταυτίζουν το μάρκετινγκ με τη διαφήμιση, τις πωλήσεις ή ακόμα και με όλα τα δεινά της σημερινής κοινωνίας (καταναλωτισμός, εξαπάτηση καταναλωτών) λόγω της άγνοιάς τους για το συγκεκριμένο αντικείμενο, η βασική φιλοσοφία του μάρκετινγκ είναι ότι για να επιτύχει τους στόχους του ένας οργανισμός και να επιβιώσει μακροχρόνια πρέπει να έχει ικανοποιημένους πελάτες. Υπάρχουν αρκετές διεθνείς έρευνες στον τομέα της υγείας, που επιβεβαιώνουν αυτή τη θετική συσχέτιση μεταξύ της υιοθέτησης μιας κουλτούρας εξυπηρέτησης του πελάτη-πολίτη, της προσπάθειας ικανοποίησης των αναγκών του και της ταυτόχρονης βελτίωσης των αποτελεσμάτων (οικονομικών και μη) των οργανισμών που παρέχουν υπηρεσίες υγείας.
Η προσδοκία του ταξιδιού
Θα προσπαθήσουμε να ταξιδέψουμε στο κυανού της τέχνης και του πολιτισμού, όπου εκείνο που βαραίνει περισσότερο στις εκτιμήσεις μας είναι ακριβώς η έλλειψη βαρύτητας. Θα προσπαθήσουμε να επικοινωνούμε με το τηλεγραφείο των σκέψεων, με γλώσσα που περνάει από το τρυπητό που αφήνει απ΄έξω τα απόφλουδα...Με την ελπίδα να υπάρξουν ρινίσματα χρόνου που θα ψιθυρίσουμε: Λίγο θέλω ακόμη για ν΄αποσπαστώ από το έδαφος και να παίξω με τις πατούσες μου μιαν άλλου είδους κιθάρα...
Η εντοπισμένη εδώ προσδοκία είναι η αλληλεπίδραση μας με επίγνωση της αδυναμίας, με φορείς αλληλεπίδρασης, αναγκαίους κατά τη Φυσική, σκέψεις, εικόνες, ήχους που προσφέρουν Αυτοί που μας δείχνουν πόσο λανθασμένα, ίσως, συλλάβαμε την δωρεά της ζωής. Έρανος σκέψεων, λοιπόν, ήχων που παράγουν εικόνες που δεν τις βλέπουν τα μάτια, εικόνων που παράγουν ήχους που δεν τους ακούν τα αυτιά, και μοιρασιά της συγκομιδής. Με τιμή στην ατίμητη τιμή αυτών των διαλεχτών της τέχνης και του πολιτισμού που απλόχερα τα προσφέρουν...
Ας ζήσουμε τουλάχιστον την προσδοκία του ταξιδιού, που είναι πιο σημαντική από την πραγματοποίησή του. . .
Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011
ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
Ως προς την ευθύνη της πολιτείας, θα ήθελα να προσθέσω και μια άλλη διάσταση, η οποία πηγάζει από την ιδιότητα μου. Ως ακαδημαϊκός σε ένα ιδιαίτερα παρεξηγημένο επιστημονικό πεδίο, αυτό του μάρκετινγκ, θεωρώ ότι η υιοθέτηση κάποιων βασικών αρχών του θα μπορούσε να έχει πολύ θετικές συνέπειες. Μολονότι πολλοί ταυτίζουν το μάρκετινγκ με τη διαφήμιση, τις πωλήσεις ή ακόμα και με όλα τα δεινά της σημερινής κοινωνίας (καταναλωτισμός, εξαπάτηση καταναλωτών) λόγω της άγνοιάς τους για το συγκεκριμένο αντικείμενο, η βασική φιλοσοφία του μάρκετινγκ είναι ότι για να επιτύχει τους στόχους του ένας οργανισμός και να επιβιώσει μακροχρόνια πρέπει να έχει ικανοποιημένους πελάτες. Υπάρχουν αρκετές διεθνείς έρευνες στον τομέα της υγείας, που επιβεβαιώνουν αυτή τη θετική συσχέτιση μεταξύ της υιοθέτησης μιας κουλτούρας εξυπηρέτησης του πελάτη-πολίτη, της προσπάθειας ικανοποίησης των αναγκών του και της ταυτόχρονης βελτίωσης των αποτελεσμάτων (οικονομικών και μη) των οργανισμών που παρέχουν υπηρεσίες υγείας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου