Η προσδοκία του ταξιδιού

Θα προσπαθήσουμε να ταξιδέψουμε στο κυανού της τέχνης και του πολιτισμού, όπου εκείνο που βαραίνει περισσότερο στις εκτιμήσεις μας είναι ακριβώς η έλλειψη βαρύτητας. Θα προσπαθήσουμε να επικοινωνούμε με το τηλεγραφείο των σκέψεων, με γλώσσα που περνάει από το τρυπητό που αφήνει απ΄έξω τα απόφλουδα...Με την ελπίδα να υπάρξουν ρινίσματα χρόνου που θα ψιθυρίσουμε: Λίγο θέλω ακόμη για ν΄αποσπαστώ από το έδαφος και να παίξω με τις πατούσες μου μιαν άλλου είδους κιθάρα...

Η εντοπισμένη εδώ προσδοκία είναι η αλληλεπίδραση μας με επίγνωση της αδυναμίας, με φορείς αλληλεπίδρασης, αναγκαίους κατά τη Φυσική, σκέψεις, εικόνες, ήχους που προσφέρουν Αυτοί που μας δείχνουν πόσο λανθασμένα, ίσως, συλλάβαμε την δωρεά της ζωής. Έρανος σκέψεων, λοιπόν, ήχων που παράγουν εικόνες που δεν τις βλέπουν τα μάτια, εικόνων που παράγουν ήχους που δεν τους ακούν τα αυτιά, και μοιρασιά της συγκομιδής. Με τιμή στην ατίμητη τιμή αυτών των διαλεχτών της τέχνης και του πολιτισμού που απλόχερα τα προσφέρουν...

Ας ζήσουμε τουλάχιστον την προσδοκία του ταξιδιού, που είναι πιο σημαντική από την πραγματοποίησή του. . .


Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020



Μια φορά και έναν καιρό, σε μια χώρα παραμυθένια, ο Υπουργός σκέφτηκε ότι πρέπει να δοκιμάσει την Αξιολόγηση στα σχολεία. Για δοκιμή, λοιπόν, έστειλε έναν Αξιολογητή σε ένα σχολείο. 
Ο Αξιολογητής πηγαίνει στο σχολείο μπαίνει στην τάξη και ρωτάει τα παιδιά:
– Ποιος έκλεψε τα μήλα των Εσπερίδων;
– Όχι εμείς, απαντούν τρομαγμένα τα παιδιά.
Τότε ο δάσκαλος των παιδιών λέει οργισμένος: 
– Κύριε Αξιολογητά μας προσβάλλετε, δεν γίνονται τέτοια πράγματα στο σχολείο μας. 
Απογοητευμένος ο Αξιολογητής φεύγει και στέλνει ένα γράμμα στο Υπουργείο Παιδείας: 
«Επισκέφθηκα το καλύτερο σχολείο της χώρας και στην ερώτησή μου ποιος έκλεψε τα μήλα των Εσπερίδων δεν ήξερε κανένα παιδί να μου απαντήσει. Και, το χειρότερο, δεν ήξερε ούτε καν ο δάσκαλός τους.»
Το Υπουργείο Παιδείας τού απαντά επίσημα:
«Κύριε  Αξιολογητά, να κοιτάζετε τη δουλειά σας. Το ποιος έκλεψε τα μήλα των Εσπερίδων είναι υπόθεση της Αστυνομίας. Δεν θα εμπλέξουμε την Αστυνομία στις υποθέσεις του Υπουργείου Παιδείας».
Σύσσωμη η κοινωνία υπερθεμάτισε την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας. 
Μετά τη διαπίστωση της ανωριμότητας των Αξιολογητών εκρίθη εκ νέου  ότι δεν είναι ώριμες ακόμη οι συνθήκες για Αξιολόγηση. 
Και ζήσανε αυτοί καλά και εμείς καλύτερα. 
Τη διαφωνία του εξέφρασε ο Υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής. Σύμφωνα με εκπρόσωπό του αυτή ήταν η σωστή κίνηση μαθητών και δασκάλου μετά τη διατύπωση της ερώτησης από τον Αξιολογητή:



Τι γράφεις ρε;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου